Senaste nytt

SAS bjuder in till öppet hus på Arlanda

Inget mail från SAS hos mig. så jag antar att det inte blir någon tur på Arlanda för min del. Men som EBB hade jag inte förväntat mig att få plats även om det hade varit trevligt. Hoppas i alla fall att man platsar på middagen och om de blir andra aktiviteter, fast man bara är en EBB :D

Jag är EBG (2 gånger om) och fick tyvärr heller inget mail. Det är tydligen inte ensamt i toppen ;)

Last edited:
Det var synd att 40+ segment i SAS affärsklass inte var tillräckligt på ett år eftersom dessa hamnar på M&M :)

"You win some, you loose some" Kul för alla som skall dit, hoppas ni får en underbar dag.. Själv är jag nog mycket jetlaggad då jag kommer hem från LA/San Diego/Denver sent den 5:e okt. Dags att prova Swiss First på A340-300 och en hel dag på HON/First Loungen i ZRH ;)

Jag fick också en inbjudan. Trevligt. Nu skall bara man välja mellan middag inne i stan och en sedan tidigare lovad närvaro med kollegor på Öl och Wiskey Mässan i Nacka Strand. Svårt.

Hmm, lite sent men kanske, kanske jag kan komma loss. Om det är status som gäller kanske prefix EBP gör att jag kommer med?
Fick ett meddelande att jag kommit med, men har också svarat att jag sitter på en flight ifrån MCO & landar i FRA 0915, så jag kan inte delta, så jag har säkerligen gjort någon annan glad idag...:)
Ha så kul & surt att jag blev kallad till ett möte i USA den veckan...:-(

Toppen