Senaste nytt

SAS bjuder in till öppet hus på Arlanda

Hoppas det. Jag förutsätter att folk rapporterar i den här tråden ifall det börjar dyka upp mail från SAS... Vore dock skönt att få veta idag, innan jag sätter mig på ett plan till Uganda imorgon, så jag vet om jag ska plannera att vara hemma den 7e eller inte.

Jag pratade med SAS i eftermiddags och det jobbas för fullt i kulisserna men allt är inte riktigt klart än.

Det är rekordmånga anmälningar, vi pratar om ett tresiffrigt antal, vilket även SAS tycker är fantastiskt roligt. De skulle nog gärna vilja låta fler få komma med tanke på det massiva intresset, men det finns vissa problem och framförallt är det säkerhetsdelen.

Information om eventet kommer skickas ut i mitten på denna vecka, så vi får hålla oss till tåls ytterligare någon dag. :)

Typiskt, jag som ville veta om jag behövde flyga till ARN nu när sas har kampanjpriser :(

För övrigt är det en bug i forumet, när två personer gillar något står det "and" på engelska imellan dem. (bjornstrom and Tommy Palomäki gillar detta.) är det tre står det dock och verkar det som...

För övrigt är det en bug i forumet, när två personer gillar något står det "and" på engelska imellan dem. (bjornstrom and Tommy Palomäki gillar detta.) är det tre står det dock och verkar det som...
Ser ut att vara en uppdatering som gjort att "och" (som det stått tidigare) ändrats till "and". Men det är fixat nu.

När SAS presenterar det slutgiltiga tidsschemat och en lista över vilka som fått plats kommer vi göra klart programmet för dagen.

Vi har tänkt oss en aktivitet på morgonen innan SAS eventet med gemensam transport till Arlanda. Därefter en heldag hos SAS följt av gemensam transport in till Stockholm igen för ytterligare en aktivitet. Sen middag ihop. Blir en riktig heldag :)

Jag träffade SAS idag och även några personer som är direkt involverade i eventet.

De är ganska förtegna om detaljerna, även för mig som är med i redaktionen. Men känslan är att det kommer bli grymt och att SAS tar eventet mycket seriöst och vill göra något riktigt bra av det. För SAS har detta blivit en oväntat stor möjlighet att kunna kommunicera med en viktig målgrupp, och det bådar gott för framtiden.

Det har som sagt varit ett enormt intresse, en bra bit över hundra anmälningar, så SAS sitter nu med det stora jobbet att gå igenom alla anmälningar, och det tar sin tid.
Men alla bör få besked under veckan/innan helgen, så håll till tåls.

Toppen