India Alpha skrev:Registrerade mig tidigt, men missade visst att lägga upp det här.Klicka för att utvidga...
Hoppas att de menar i år 2011...SAS från anmälningssidan skrev:SAS Stockholm Event Friday October 7We are pleased to invite you to a special frequent flyer event hosted by SAS in cooperation with MilePoint, FlyerTalk and BusinessClass.se in Stockholm on October 7 from 10:00 to 15:00 local time.As the number of seats are limited, SAS will make a selection based on EuroBonus status etcPlease enter the required information below, and we will contact you if you are selected to attend.Best regards,SAS Corporate CommunicationsMilePoint.comFlyerTalk.comBusinessClass.seKlicka för att utvidga...
agehall skrev:Ingen som fått något mail än föressten? Jag har inte fått något iaf.Klicka för att utvidga...
mry skrev:Typiskt, jag som ville veta om jag behövde flyga till ARN nu när sas har kampanjpriserKlicka för att utvidga...
Ser ut att vara en uppdatering som gjort att "och" (som det stått tidigare) ändrats till "and". Men det är fixat nu.mry skrev:För övrigt är det en bug i forumet, när två personer gillar något står det "and" på engelska imellan dem. (bjornstrom and Tommy Palomäki gillar detta.) är det tre står det dock och verkar det som...Klicka för att utvidga...