Senaste nytt

SAS Eurobonus + COOP medmera = SANT?

Tänkte bara rapportera att jag inte fått några poäng från X-tra kampanjen. Vid kontakt med kundtjänst vill dom att jag ska skicka in alla kvitton där jag köpt en X-tra produkt. Om dom hade erbjudit digitala kvitton hade det varit enkelt, men nu omöjligt. I detta avseende är ICA bättre (alltid digitala kvitton som stammis).

e7abc7cf38ccb2ed583731a3208054ba.jpg

Efter att ha skickat in digitala kvitton, väntat en vecka, för att sedan skicka in en påminnelse, har jag nu fått mina poäng. Mycket jobb för få poäng :)

420B3CE4-FBAC-4433-BCA2-A761F38A66F0.jpeg

Ny kampanj t o m 30 april.

Jag har tittat på detta kort tidigare men inte ansökt då de inte ger någon ränta på insatta pengar till skillnad från Ica som ger 2,25%. Jag satte in 5’ direkt då de införde detta, skönt med ett kort för småköp där under året.

Lätt värde dock i att ansöka även för detta gratiskort nu tycker jag med 10’ poäng i välkomstbonus. Jag har läst mig till att det går att swisha in till kortet. Enkelt sätt att hålla kortet vid liv och bra om det saknas några poäng för växling. Detta ger 0,5p/kr extra.

Visa bifogad bild 139750

Jag har tittat på detta kort tidigare men inte ansökt då de inte ger någon ränta på insatta pengar till skillnad från Ica som ger 2,25%. Jag satte in 5’ direkt då de införde detta, skönt med ett kort för småköp där under året.

Lätt värde dock i att ansöka även för detta gratiskort nu tycker jag med 10’ poäng i välkomstbonus. Jag har läst mig till att det går att swisha in till kortet. Enkelt sätt att hålla kortet vid liv och bra om det saknas några poäng för växling. Detta ger 0,5p/kr extra.
Måste pengar sättas in i kortet för att få 10' poängen som utbetalas i maj?

Visa bifogad bild 139750

Åkte man på en kreditupplysning? Dragit på mig några stycken här senaste månaden :p behöver inte fler.

Åkte man på en kreditupplysning? Dragit på mig några stycken här senaste månaden :p behöver inte fler.
Jag hoppas verkligen vi slipper. Jag har ansökt idag, ser inom kort om det gjorts en UC. Gott om tid så vänta lite, jag återkommer här i tråden.

Vill minnas att när jag ett tag tillbaka i tiden skaffade Coops matkonto som student och endast med CSN så togs ingen upplysning.

Nu hänger jag inte riktigt med, i vilket läge skulle man (om man samlar eurobonuspoäng) vilja använda ett sådant här kort? Att få 50 Coop-poäng/100 kr (= 5 EB-poäng/100 kr) är ju väsentligt lägre än alla kreditkort som kan vara aktuella istället. Eller finns det något sätt att dubbeldippa som jag missar?

Toppen