GrattisLyckades precis boka LHR-HND i First med ANA för 2 pax i Feb -24
GrattisLyckades precis boka LHR-HND i First med ANA för 2 pax i Feb -24
Tackar!Grattis
Kan man enkelt på air canadas sida se endast first? Kör vis ipad och drop down ”filter by cabin” funkar inte…Tackar!
Cowtool funkade bra för mig när jag sökte. Glöm bara inte att klicka bort AC-unika biljetterKan man enkelt på air canadas sida se endast first? Kör vis ipad och drop down ”filter by cabin” funkar inte…
Ja relativt söker du leg-leg tex LHR-HND så finns det first kommer det alternativet vara nr 1 eller 2.Kan man enkelt på air canadas sida se endast first? Kör vis ipad och drop down ”filter by cabin” funkar inte…
Ska man vara petig är det nog inte påsken i sig som påverkar (oavsett vilken vecka den infaller ett givet år), för den firas inte i särskilt hög utsträckning i Japan, utan det är de typiska datumen för körsbärsblomningen som påverkar.Har sökt varje dag senaste tiden men ingen lycka för fler än 1 biljett i C eller F. Var likadant förra året vid denna tiden, antar att de stryper vid påsk
Hur många biljetter fanns på andra datum? Frågade du när du bokade eller såg du via verktyg?Lyckades förut idag boka 2 platser first LHR-HND Mars (påsk) 2024. Nu återstår bara hemresan![]()
Frågade om han såg några platser ca 1-2v framåt för hemresa men han såg inget. Använder awardfares, var samma där men frågade för säkerhetsskull. Var bara de två platserna som jag bokade som fanns +-1v.Hur många biljetter fanns på andra datum? Frågade du när du bokade eller såg du via verktyg?