Senaste nytt

Go west young man they said, go west [semi-live]

Visa bifogad bild 138814
Visa bifogad bild 138813Visa bifogad bild 138815
Visa bifogad bild 138816
Om man kör sin hyrbil österut från Fairbanks, på grusvägar där man inte får köra sin hyrbil (förlåt Avis!), hittar man till slut bc:s Eldorado. Det är lite sparsmakat med lyx som lounger och terminalbyggnader, men en fin naturupplevelse! Var där sommaren 2018.
Bodde i Fairbanks 1997 och var och badade i några HotSprings några timmars bilfärd utanför, stämmer som du säger att det är en underbar naturupplevelse

Jag tror vår unge man som reser västerut har somnat, dåligt med rapportering iallafall. ;)

Segelpojkarna från Öregryte är väl inte kända för att tåla alkohol, blev väl pre departure dricka och två enheter till så låg @GOTBound och snarkade! :D

@GOTBound är lika vaken som Tottenhams försvar brukar vara ;)
Det blev en liten tupplur… dryga 2h kvar tills vi landar på ORD.
Enligt min medresenär har cabin crew varit riktigt vassa under flygningen.

Nu har vi landat på ORD.
Wi-Fi har varit lite till och från under de sista timmarna, vilket innebär att pre-landing meal bilden blir ett latergram.

Kort summerat en riktigt bra flight med ett SAS cabin crew när de är som bäst. Min mederesenär hälsar att han inte behövde sitta länge med tomt glas.
SAS levererade även när det gäller GFML maten idag.

6AFBE971-7073-49DB-8183-464E429B3E94.jpeg

God morgon, idag vaknade jag vid femtiden och efter ett par försök att somna om bestämde jag mig för att besöka hotellets Fittness center.

Nu är jag 13 minuter in i min power walk.
Jag bjuder på vad som förmodligen är reserapportens minst lyckade bild pga. ljusförhållandena.
F3BE7FAD-9E61-4C41-BFCE-5D146B4BB656.jpeg

Toppen