Det låter jättekonstigt Dr. Miles. Kan det vara att du har fel titel (Herr) i din profil och inte Dr?
SAS skrev:
- Priset i poäng för din bokning kunde inte hittas. Kontakta din kundtjänst för mer info. (119206 [11])
- Det går inte att avboka din resa just nu, vänligen kontakta SAS Customer Contact Center på 0770 727 727.
- Vi kan inte boka om din resa just nu. Vänligen kontakta SAS Customer Contact Center på 0770 727 727.
Jag kan inte välja min plats varken via SAS.se eller via Lufthansas My Bookings, vad är det för fel?
Mitt(Dr. Miles) EBG nummer är inlagd via LOT:s webbsida. Jag har provat med mitt Aegean Gold och jag kan inte välja säten med det heller.
Har du provat utan att logga in på sas.se?
Har du provat även att logga in då?
Kanske klarar SAS inte Prof. Dr. ing. Miles?Det låter jättekonstigt Dr. Miles. Kan det vara att du har fel titel (Herr) i din profil och inte Dr?
Kanske SAS gillar inte min Doppelgänger status.
Jag får följande felmeddelande när jag kollar min bokning via SAS.se.