Senaste nytt

Problem vid förbokning av säte som EuroBonus Gold

Jag får ta en liten sväng till Arlanda och fråga dem på plats vad som är fel.
SAS Kundtjänst har absolut ingen aning om mitt Hong Kong EBG nummer.

Jag gick in med det EBG kortet till loungen flera gånger när jag reste i Economy, så kortet bör fungera.
 
Det stämmer Dr. Miles. Ditt medlemsår är alltså April-Mars. Sedan får du 3 bonusmånader efter att statusen gått ut. Helt normalt.
 
Även SAS på Arlands kunde inte heller fixa pre-seating problemet.
Damen sa att det var pga jag har använt poäng från Mr. AHOs(EBB) konto och hon kunde inte lägga Dr. Miles EBG nummer. Jaja, jag får vänta till 18 januari.
 
Men herre gud, hur svårt ska det vara? De måste ju kunna lösa det tycker jag. Jag skulle nog fortsätta ringa en gång om dagen och försöka få till en ändring. Eller prova om någon med EBB-status kan fixa det åt dig...
 
Toppen