Senaste nytt

SAS-biljetter efter 2023-03-25?

Ingen som vet något mer eller har lyckats boka? Försöker hålla mig väldigt uppdaterad avseende SAS till HND i april nästa år men vad jag kan se har det ännu inte släppts platser…
Har HND släppts nåt ännu?

Den enda förändring som skett är att de dragit tillbaka alla bonusplatser även före 25/3.
Finns inte en endaste plats, inte ens i ekonomi, något datum från oktober och framåt...

Vet vi varför?
Ingen vet när Japan öppnar upp igen, och troligtvis det man vill "skydda" sig emot om då man troligtvis själv inte vet hur man kommer flyga och kanske får ställa in flighter och då tvingas boka om resenärer till andra bolag.

Pandemin är ju inte över och det pågår ett krig där man normalt flyger.

Lånar denna tråden. Letar biljetter till Gran Canaria LPA till nästa sommar, men ser inga flyg efter 20 maj.
Någon som vet om SAS brukar/kommer flyga dit på sommaren? Tack

Lånar denna tråden. Letar biljetter till Gran Canaria LPA till nästa sommar, men ser inga flyg efter 20 maj.
Någon som vet om SAS brukar/kommer flyga dit på sommaren? Tack
Sommaren 2022 flög SAS på onsdagar ARN-LPA
Man skall tänka på att maskinen är borta ca 14 timmar när man flyger till LPA det gäller att man har ca 100% beläggning för att få lönsamhet.

Det får heller inte bli så många minuters försening för då spricker personalens max arbetstid.

Jag har noterat att det ser ut som SAS har dragit ner på de reguljära flygningarna till LPA under kommande vintersäsongen.

Nä nu har du nog drömt. Finns inget
hnd.png

Tillägg: Det fanns businessbiljetter 8/1 men de försvann på några minuter.

Last edited:
Toppen