Middle seat
Medlem
Ja men de reglerna gäller ju oavsett COVID-19 eller ej.yes fullt medveten om detta, dock så går det ju inte att göra ändringar i bokningen då eftersom vouchern har gått ut
Ja men de reglerna gäller ju oavsett COVID-19 eller ej.yes fullt medveten om detta, dock så går det ju inte att göra ändringar i bokningen då eftersom vouchern har gått ut
Ja, jag fick precis ett liknande svar på mejl från guldsupporten: Återkom i slutet av din period om du inte nått upp till diamant.
Fick samma svar själv. Men det står ju "För resor t.o.m. 30 april, återkom senast 30 april". Så ska man återkomma senast 30 april även om kvalificeringsperioden går ut först i juli? Lite otydligt. Alltså jag har en resa över påsk som avbokades av SAS.
Fick samma svar själv. Men det står ju "För resor t.o.m. 30 april, återkom senast 30 april". Så ska man återkomma senast 30 april även om kvalificeringsperioden går ut först i juli? Lite otydligt. Alltså jag har en resa över påsk som avbokades av SAS.
Jag tyckte också de var otydligt så jag hörde av mig och enligt det svaret jag fick från guld supporten så skulle man höra av sig i slutet av sin kvalificeringsperiod.
Jag hade också en resa nu i påsk som skulle ta mig upp till guld, min period gäller till sista juni.
En till här som fick beskedet att ringa tillbaka i slutet av perioden. Är väl rimligt så att de slipper att folk ringer flera gånger i takt med att flighter längre framåt ställs in. Alla samtalen kanske inte ens hade behövts för att klara status.
Jag undrar vad som händer när man återkommer i slutet på sin kvalificeringsperiod. Kommer man då få svaret, du skulle ha hört av dig innan den 30 april, det finns info om detta på nätet.....
Alla olika svar känns lite osäkert tycker jag.
Jag ser mina 2 vouchers.Idag ser jag inga 2-4-1-vouchers i bokningsflödet för awardresor på sas.se utan bara Fly Premium. Ser ni andra era vouchers?