...samt en lista till kabinpersonalen över vilka passagerare som försökt fuska, så att de kan fortsätta djävlas med dessa under själva flygningen, samt beordra dom att lämna planet sistDe borde bygga in i systemet att de som försöker smita före automatiskt hamnar i en egen boarding grupp efter sista vanliga. Så det fortsätter blinka rött och avvisa tills det vara är de kvar. Då kanske folk skulle börja lära sig....
Ett alternativ är att spärren öppnas men att de leds in i en egen fålla istället för in i bryggan. Det vore smart användning av teknik.De borde bygga in i systemet att de som försöker smita före automatiskt hamnar i en egen boarding grupp efter sista vanliga. Så det fortsätter blinka rött och avvisa tills det vara är de kvar. Då kanske folk skulle börja lära sig....
Japp. Och gör de det flera gånger leds de ut och får vänta i regnet!Ett alternativ är att spärren öppnas men att de leds in i en egen fålla istället för in i bryggan. Det vore smart användning av teknik.
Kommande 5 flygningarna tilldelas man den särskilda "fuskarzonen" Z som får boarda allra sist och med extra hård handbagagekontrollEtt alternativ är att spärren öppnas men att de leds in i en egen fålla istället för in i bryggan. Det vore smart användning av teknik.
Någon som vet vad senaste är angående detta när man flyger med familjen nu?Det är väl ingen som riktigt vet, SAS har ingen policy?
Någon som vet vad senaste är angående detta när man flyger med familjen nu?
Får fortfarande endast mig själv i Zona A samt Fast track när jag checkar in online och skriver ut PDF boarding kort. Familjen i boarding group E och ingen fasttrack på sina boarding kort. (samm bokning. Jag EBD, de EBB)
Nu damp det ner ett ”You have been upgraded” mail, så då fick alla fast track iom SAS Plus.