Nya inlägg
Dagens inlägg
Aktivitetsflöde
Obesvarade trådar
Logga in
Bli medlem
Senaste nytt
Sök
Sök
Sök endast rubriker
By:
Forum
Nya inlägg
Search forums
Senaste nytt
Nya inlägg
Dagens inlägg
New resources
New profile posts
Latest activity
Nya inlägg
Dagens inlägg
New resources
New profile posts
Latest activity
Menu
Logga in
Bli medlem
Install the app
Install
Senaste nytt
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Senaste aktivitet
Senaste nytt
Nya inlägg
New resources
Nya statusuppdateringar
Senaste aktivitet
10 mest lästa inlägg
L
Linmet
reacted to
Homer's post
in the thread
Tillgänglighet award flights med SAS efter 1 september 2024
with
Gilla
.
Alltså de där gnällspikarna som påstår att det inte finns platser i Business. Se här, lätt som en plätt, restips över jul för...
4 Maj 2026
P
papayacoconut
reacted to
Budgetresenär's post
in the thread
with
Gilla
.
YEEEESSSSS!!! Exakt de resmålen jag alltid har drömt om att resa till!!! Jag visste att det var en bra ide att delta i 1-miljonkampanjen...
4 Maj 2026
P
papayacoconut
reacted to
TP12's post
in the thread
Amex Centurion-förmåner
with
Gilla
.
Fast Centurion Lounge på flygplatser är "bara" namn på loungerna inte att det krävs Centurion för att komma in - dvs. man kommer in med...
4 Maj 2026
Jannes
svarade i diskussionen
Houston under fotbolls VM?
.
Besökte mitt på sommaren 3 år sedan. Området kring Market Square Park kändes överraskande trevligt och promenadvänligt och t.o.m lite...
4 Maj 2026
Mr Basic
svarade i diskussionen
Frågor om att boka Eurobonus award resa
.
Jag tolkade @Homer som att han menade boka EZE-FCO-AMS/CDG/LHR i grundbokningen, för att sedan kunna lägga till feeder á 150kr.
4 Maj 2026
Thornado
svarade i diskussionen
.
Fast då tillkommer väl ändå en ombokningsavgift på 750 för att lägga till FCO-AMS/CDG? Så finns det någon annan FCO-XXX-ARN (eller var...
4 Maj 2026
T
TP12
reacted to
Budgetresenär's post
in the thread
with
Haha
.
YEEEESSSSS!!! Exakt de resmålen jag alltid har drömt om att resa till!!! Jag visste att det var en bra ide att delta i 1-miljonkampanjen...
4 Maj 2026
Mr Basic
reacted to
Budgetresenär's post
in the thread
Ryanair, inte vad jag trodde
with
Gilla
.
På Köpenhamn Kastrup har Ryanair-gaterna stora fönster i solläge och när solen skiner känns det som att man är i ett växthus.
4 Maj 2026
T
TP12
svarade i diskussionen
Amex Centurion-förmåner
.
Fast Centurion Lounge på flygplatser är "bara" namn på loungerna inte att det krävs Centurion för att komma in - dvs. man kommer in med...
4 Maj 2026
Mr Basic
reacted to
Homer's post
in the thread
with
Gilla
.
Jag bokade en resa med Aerolinas från FCO, pratade med en som verkade mycket kunnig, han sa att eftersom FCO inte räknas som nav så går...
4 Maj 2026
0
090034208
reacted to
Diamond-in-the-ruff's post
in the thread
Statusmatch Eurobonus --> Finnair Plus
with
Gilla
.
Jag tröttnade på att vänta på svar om statusmatchningen och skickade en liknande fråga via statusmatchmailen, men fick samma autosvar...
4 Maj 2026
M
matbl
skapade ny diskussion:
Hej Någon här som är bekant med Houston? Ska dit på fotbolls-VM i sommar och funderar på område som det är vettigt att bo i? Vi är två...
4 Maj 2026
Davvelavve
reacted to
Budgetresenär's post
in the thread
with
Haha
.
4 Maj 2026
P
pedantic
reacted to
Fredrik Staxäng's post
in the thread
Namn i Eurobonus-profil vs namn i passet?
with
Gilla
.
Vad händer om man försöker rätta det här? Slår de ihop kontona och adderar poäng/segment? (Asking for a friend, of course)
4 Maj 2026
Thornado
svarade i diskussionen
Ryanair, inte vad jag trodde
.
Mina föräldrar flög Ryanair tidigare i vår och bara mamma hade appen. Då hade de ju dock betalat extra för att få sitta tillsammans, så...
4 Maj 2026
Senaste nytt
Toppen