thomas-bj%C3%B6rklund
New member
That is not a Worst case scenario, that´s love. Jag har vin och cognac som små delar av pension, kan inget om whiskey, dricker pippi och grants.
Thomas Björklund skrev:Det är inte så att jag inte litar på Palmen, jag har ingen anledning till det, men det är ofta så att man jämför Äpplen och Päron map årgång, namn, distrikt etc, oavsett detta så har flaskan med alkohol ett inköpspris. Det har framkommit att det finns en stor svart kopia marknad när det gäller prestige flaskor av kända investerings märken.Klicka för att utvidga...
http://www.systembolaget.se/ImageVaultFiles/id_22638/cf_364/delarsrapport_q1_2013.PDFBruttomarginalen exklusive alkoholskatt uppgick under första kvartalet 2013 till 21,0 procent, vilket är något lägre än föregående år.Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Det är ju ett jättebra pris och tänk vad poäng du kommer att få!Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Ajajaj, det låter inte bra. Ska jag komma upp och hjälpa dig provsmaka?Klicka för att utvidga...
Smuffe skrev:Ps. 15-åringen heter Dalwhinnie.. Jag misstänker att ni började fundera en smula och jag vill inte få några konstiga blickar i loungen den 23:e.Klicka för att utvidga...