@Jonas C, uppskattar verkligen dina reserapporter!
Tack ska ni ha! Det kan ju ha varit polariseringsfiltret som gjorde himlen lite blåareTack för ännu ett kanonreportage!
Var nog på alla ställen du fotat och måste säga att dina bilder känns bättre än verkligheten. Kan inte minnas att stan var så fin![]()
Sjukt snyggt!
Jag var ju där nyligen och kände igen mig på många av bilderna!
Hojta till nästa gång du ska åka, jag är nog på att åka dit en gång till. Jag gillade staden skarpt!
Kommentar: Jag behövde inte visa upp att jag hade åkt TK-metall för att använda fast track.![]()
Tackar! Jo jag noterade det tidigare under dagen. Bra med ett tydligt klargörande om vilka regler som gäller.Tack, de är fina bilder.
Angående Fast track, jag har skrivit ett inlägg om villkoren för att utnyttja Fast track på Istanbul Ataturk flygplats i en annan tråd.
Turkish Airlines förbättrar Fasttrack Access i Istanbul | Sida 2 | BusinessClass.se forum | 300 000 inlägg om resor
Märkligt att de inte bad om att få se boardingkortet. På skylten var de ganska strikta om att ingen fast track kunde ges ifall boardingkortet saknades, men ni kanske hade tur![]()