Senaste nytt

Weekend i Istanbul med LOT Polish Airlines

SNIFF

Medlem
Sjukt snyggt!

Jag var ju där nyligen och kände igen mig på många av bilderna!
Hojta till nästa gång du ska åka, jag är nog på att åka dit en gång till. Jag gillade staden skarpt!

Kommentar: Jag behövde inte visa upp att jag hade åkt TK-metall för att använda fast track. :(
 

Jonas C

Medlem
@Jonas C, uppskattar verkligen dina reserapporter!
Tack för ännu ett kanonreportage!
Var nog på alla ställen du fotat och måste säga att dina bilder känns bättre än verkligheten. Kan inte minnas att stan var så fin ;)
Tack ska ni ha! Det kan ju ha varit polariseringsfiltret som gjorde himlen lite blåare :)

Sjukt snyggt!

Jag var ju där nyligen och kände igen mig på många av bilderna!
Hojta till nästa gång du ska åka, jag är nog på att åka dit en gång till. Jag gillade staden skarpt!

Kommentar: Jag behövde inte visa upp att jag hade åkt TK-metall för att använda fast track. :(

Tack så mycket! Jodå jag hojtar till nästa gång det blir dags för ett besök dit. Märkligt att de inte bad om att få se boardingkortet. På skylten var de ganska strikta om att ingen fast track kunde ges ifall boardingkortet saknades, men ni kanske hade tur ;)

Tack, de är fina bilder.

Angående Fast track, jag har skrivit ett inlägg om villkoren för att utnyttja Fast track på Istanbul Ataturk flygplats i en annan tråd.
Turkish Airlines förbättrar Fasttrack Access i Istanbul | Sida 2 | BusinessClass.se forum | 300 000 inlägg om resor
Tackar! Jo jag noterade det tidigare under dagen. Bra med ett tydligt klargörande om vilka regler som gäller.
 

SNIFF

Medlem
Märkligt att de inte bad om att få se boardingkortet. På skylten var de ganska strikta om att ingen fast track kunde ges ifall boardingkortet saknades, men ni kanske hade tur ;)

Jag fick ju till och med familjen genom fast tracken som är helt kastlösa.
 

chazzie

Medlem
Fick bara fram några bilder här på hotellet i Prag, får kika sen igen, dina reportage brukar alltid vara grymma!
 

Sofia

Medlem
Lika bra som alltid :) Nu blev jag sugen på att åka tillbaka till Istanbul igen, underbar stad som jag helt klart ska besöka igen.
 

Sander

Medlem
Lite knäppt att inse att jag var där samtidigt som dig, även om jag reste från Düsseldorf med Turkish. Att döma av dina bilder och ordningen på dem så måste vi ha varit väldigt nära varandra ett antal gånger, då även jag besökte alla de platser du visar upp på bilderna, inklusive CIP Loungen på tisdagen. Fantastiskt reportage och jättefina bilder! :)
 

jsn

Medlem
Jag måste säga att kvaliteten på bilderna i resereportagen generellt på denna sajt har ökat markant senaste månaden eller så! Jag undrar om detta nästa steg började med @Jonas C Tokyoresa? hur som helst ett nöje att följa alla dessa välfotade reserapporter :)
 
Toppen