Precis, då bör du få en tagg, annars så är det bara be snällt om den.
Precis, då bör du få en tagg, annars så är det bara be snällt om den.
Eventuellt kan du få en i bagdrop om det inte redan står "Priority" på din tag.
Ursäkta men varför är det så viktigt med en prioritytag?
Min erfarenhet inom Europa visar att oftast kommer prioritybaggaget bland de sista på bandet.
Den erfarenheten har INTE jag, inte på mina frekventa destinationer utanför jantelagens Sverige (borträknat GOT som levererat riktigt bra på denna punkt senare tid!!!!).
I Tyskland är det allt som alltid först på bandet, likaså i Schweiz och Österrike. Äldre öststater försöker oftast även om resultatet varierar. Balkan sådär, men ALDRIG sist!
Förövrigt har priotag räddat mig i tullen flera gånger på mindre ställen då tulltjäntemännen ansett sig vilja prioritera "vanliga dödliga". Så nog anser jag att den har betydelse.
Whaooo...
Kan inte vi ta några flighter tillsammans, jag har uppenbarligen en hel del att lära.....
Allvarligt inte sist, men fenomentet med två incheckade priotaggade väskor. En kommer bland de första och den andra drällandes på bandet efter ett bra tag.
Inte konsekvent
Så, jag skiter i automaten och knallar bort till business checkin och dumpar väskan och sinlar upp *G på disken, trots att jag har gjort en webcheckin. Kan det vara lösningen?