Senaste nytt

Washington i SAS Plus med nya 321LR

Resenären

Medlem
Det var inte lätt att få biljetter
Nu är det visserligen många år sedan jag var i DC, men då hade jag en amerikan som guide. Han övertalade den som skötte köandet att jag, som besökande svensk, inte kunde vänta i den långa kön. Strax fick jag begrunda utsikten från obeliskens topp!
Tack för en bra rapport med fina bilder.
 

Elmjoh

Medlem
Tack för denna. Ska flyga business t o r CPH - IAD nästa helg. Jag kanske kompletterar med bilder från rad 1.
Jag åkte 321 LR till New York förra veckan. Om jag vore du skulle jag välja "throne seats" på rad 2,4, eller 6. Även om ni åker två. Vi satt på var sin sida gången, fungerade utmärkt. Övriga stolar är mindre än SAS Business på a330.
 

JohanE

Medlem
Jag åkte 321 LR till New York förra veckan. Om jag vore du skulle jag välja "throne seats" på rad 2,4, eller 6. Även om ni åker två. Vi satt på var sin sida gången, fungerade utmärkt. Övriga stolar är mindre än SAS Business på a330.

Hej!

Nackdelen med rad 1 är att fotutrymmet är begränsat på alla rader bakom. Eftersom jag har 49 och två meter är därför rad 1 lite bättre ur det perspektivet.
 

Elmjoh

Medlem
Hej!

Nackdelen med rad 1 är att fotutrymmet är begränsat på alla rader bakom. Eftersom jag har 49 och två meter är därför rad 1 lite bättre ur det perspektivet.
Med de förutsättningarna förstår jag ditt val. Den enda nackdelen med throne seat är just utrymmet för fötterna som är sämre än övriga platser eftersom de ska knös in mellan två stolar framför. Jag är 184 och kände nog att man inte skulle vara mycket längre i sovläge. Trevlig resa!
 
Toppen