Glenn E
Medlem
Det tycker inte jag.Hilton-loungen i Warszawa är mycket medioker.
Det tycker inte jag.Hilton-loungen i Warszawa är mycket medioker.
Det tycker inte jag.
När jag kollar i inloggat läge i appen så ser jag där att jag är gold medlem.
I rull-listan kan jag välja:
”Honors Stay longer and save” 206pln
”Honors stay longer and save” + breakfast 240pln
...så frågan är; om jag väljer det billigare alternativet; kommer frukost likaså att ingå?
Tack för all hjälp och tips gott folk.
The Roots Cocktail Bar & MoreHar bokat en resa i Mars för min frus födelsedag. Lite finare hotell (Bristol) och spa, men vad mer hittar man på i warsawa?
Jag kollade några tips från restaurang tråden och tyvärr så har det decimerats lite bland aktiva verksamheter på den fronten verkar det som bland det som rekommenderats.
Har bokat en resa i Mars för min frus födelsedag. Lite finare hotell (Bristol) och spa, men vad mer hittar man på i warsawa?
Jag kollade några tips från restaurang tråden och tyvärr så har det decimerats lite bland aktiva verksamheter på den fronten verkar det som bland det som rekommenderats.
Agree.Hilton-loungen i Warszawa är mycket medioker.
Vi käkade på Prime Cut förra gången vi var där och var nöjda med maten och de, kanske några för många, drinkarna vi drack de två timmarna vi var där.
Inte billigaste stället i stan men ändå klart prisvärt jämfört med svenska priser.
Riktigt bra ställe faktiskt och var där själv när jag tidigare var i Warsawa, dock var detta en affärsresa, och det var lite av känslan jag fick av stället dessutom. Ett utpräglat business steakhouse, likt Delmonico i NYC t.ex.