Ja, om du dricker julmust eller annan alkoholfri dryck (sedan är det ju lite luddigt om ”sprit” ska likställas med alkohol eller om vin/öl går bra?)Hej!
Om man bokar NHC's hotellpaket med 3 rätters middag kan man då använda vouchern för betalning av dricka till maten? Känns ju som att det borde vara OK
Tack
Det har fungerat olika bra för mig olika gånger. Senast förra helgen fungerade det bra och de förstod inte varför jag frågade om jag kunde betala med vouchern. I våras var det tvärstopp med hänvisning till att jag inte köpte någon mat då den ingick. Samma hotell.Hej!
Om man bokar NHC's hotellpaket med 3 rätters middag kan man då använda vouchern för betalning av dricka till maten? Känns ju som att det borde vara OK
Tack
Ja, Clarion Slussen tillåter tom vouchern att användas till att betala för room serviceSåna regler gillar man...
På Clarion Hotel Stockholm gick det fint o använda vouchern. Sa till i samband med beställningen, mest för o checka läget men det kändes självklart att den kunde användas.
Ja, Clarion Slussen tillåter tom vouchern att användas till att betala för room service![]()