Senaste nytt

Vinn upp till 30 000 Extrapoäng i EuroBonus Bingo!‏

Sådant här gör mig förbannad - min kollega som sitter två meter ifrån mig fick "poängvarianten". Jag fick 50%-varianten. För mig helt ointressanta resemål...

Min fru fick mailet och länken verkar vara personlig. Om det är pga riktad kampanj eller bara för att de rutor man redan har ska vara förifyllda vet jag inte, men när jag försöker skriva in adressen skickas jag bara till sas hemsida.

Bingobrickan ser ut så här:
Elavtal - Betalkort - Tidningar
Flygresor - Banktjänster - Online shopping
Drivmedel - Försäkringar - Hotellvistelser

Varje fylld rad, lodrätt, vågrätt eller diagonalt, ska ge 3000 extrapoäng.

Verkar som om "poängbrickorna" ser likadana ut iaf, min ser lik ut som din.

Jag fick lite information om denna från EuroBonus i eftermiddags. Om jag uppfattade det rätt kommer alla få detta, men det tar förstås lite tid att få ut alla mailen.

Detta är en av de mer komplexa saker EuroBonus gjort så är det några frågor kan jag skicka vidare till ansvarig.
Fråga om man kan få byta variant, eller om jag måste bojkotta SAS ännu ett år? Seriöst, jag har inte ått någon av de senaste poängbostrarna, det här är en kampanj som skulle kunna få mig att fylla brickan helt och hållet och verkligen komma tillbaks till SAS, om det vore som så att jag fick motivation till det.

Jag har 80k poäng på kontot, så SAS kanske inte tror att jag motiveras av 3k-20k poäng till, men det är just det jag gör. En resa för halva priset till London motiveras jag däremot inte av...

Last edited:
"Brickan är redan ifylld utifrån din intjäning från 1 september 2013."

Någon som lyckats hitta något i reglerna som säger ifall allt det som redan är matchat gäller eller inte - alltså är det bara nya tre-i-rad som gäller, eller även de gamla? Citatet ovan är den enda gången det nämns...

Fick tyvärr också 50% brickan, hade hellre fått extrapoäng då jag inte sparar mina poäng till någon av destinationerna som man kunde 50% till.

Jag har 80k poäng på kontot, så SAS kanske inte tror att jag motiveras av 3k-20k poäng till, men det är just det jag gör. En resa för halva priset till London motiveras jag däremot inte av...

Samma här, 145K på kontot å hade hellre sett ett gäng mer poäng än å kunna resa lite billigare i europa... Kommer inte att anstränga mig för att få bingo...

Fick tyvärr också 50% brickan, hade hellre fått extrapoäng då jag inte sparar mina poäng till någon av destinationerna som man kunde 50% till.
Ni som fick 50% varianten, hade ni redan minst en rad ifylld? Alernativt hade ni mycket poäng på kontot? Jag försöker komma på vad skillnaden är mellan de olika erbjudandena. Och hur ser det ut för er som fick den (i mina ögon) bra poängvarianten?

Jag har:
EBB
80k SAS-poäng
En färdig rad
Fem "duttar" totalt
och fick 50% varianten

Last edited:
Toppen