Min fru fick mailet och länken verkar vara personlig. Om det är pga riktad kampanj eller bara för att de rutor man redan har ska vara förifyllda vet jag inte, men när jag försöker skriva in adressen skickas jag bara till sas hemsida.
Bingobrickan ser ut så här:
Elavtal - Betalkort - Tidningar
Flygresor - Banktjänster - Online shopping
Drivmedel - Försäkringar - Hotellvistelser
Varje fylld rad, lodrätt, vågrätt eller diagonalt, ska ge 3000 extrapoäng.
Fråga om man kan få byta variant, eller om jag måste bojkotta SAS ännu ett år? Seriöst, jag har inte ått någon av de senaste poängbostrarna, det här är en kampanj som skulle kunna få mig att fylla brickan helt och hållet och verkligen komma tillbaks till SAS, om det vore som så att jag fick motivation till det.Jag fick lite information om denna från EuroBonus i eftermiddags. Om jag uppfattade det rätt kommer alla få detta, men det tar förstås lite tid att få ut alla mailen.
Detta är en av de mer komplexa saker EuroBonus gjort så är det några frågor kan jag skicka vidare till ansvarig.
Jag har 80k poäng på kontot, så SAS kanske inte tror att jag motiveras av 3k-20k poäng till, men det är just det jag gör. En resa för halva priset till London motiveras jag däremot inte av...
Ni som fick 50% varianten, hade ni redan minst en rad ifylld? Alernativt hade ni mycket poäng på kontot? Jag försöker komma på vad skillnaden är mellan de olika erbjudandena. Och hur ser det ut för er som fick den (i mina ögon) bra poängvarianten?Fick tyvärr också 50% brickan, hade hellre fått extrapoäng då jag inte sparar mina poäng till någon av destinationerna som man kunde 50% till.
Ser frem til at modtage mailen! Håber jeg får en med massere af T/R, 2x point eller lignende i løbet af efteråret!![]()