Senaste nytt

Vinn manschettknappar från BusinessClass

Status
Stängd för vidare inlägg.
På väg till NY. Skulle vara perfekt på bröllopsmiddag. Knepet är att först lägga dem i frysen ett dygn, sedan är man cool i dubbel bemärkelse.

Manschettknapparna hade nog indirekt tvingat mig att faktiskt köpa en kavaj så jag vet inte om jag vill vinna tävlingen. Å andra sidan kanske man skulle se lite respektabel ut på höstens resor för de var faktiskt ganska stiliga.

Första lämpliga tillfället att använda dessa hade varit i Oktober när jag reser till NY med just SN.

Last edited:
Med manschettknapparna från Brussel Airlines slipper jag ha på mig mina gamla studentmasnchettknappar när jag är ute och reser :).

Jag bär skjortor med fransk manschett i princip varje dag, så om jag vinner så lovar jag att de blir välanvända. Dessutom blir det ett utmärkt tillfälle att tipsa om bc.se när människor hade berömt mina snygga manschettknappar!

Jag hade utan tvekan givit dem till min flygtokiga svåger i julklapp. Personligen skulle jag bli väldigt nöjd av en businessclass-tag :)

De där silverfärgade manschettknapparna var ju riktigt läckra. Så mitt bidrag är följande:

Nästa gång i business jag ska ut och flyga
I gången jag inte längre behöver smyga
Med manschettknapparna på
Blir jag snygg som få
Det kan mina medpassagerare allt intyga

Om jag vinner så ska jag pensionera mina gamla som hängt med en längre tid nu, dessutom så kan jag påvisa här hemma att visst är det värt all tid jag har satt på att läsa all nyttig information här ;)

Fru Resenären, som kallas för Bitte. Ja, det är sannt. Nej, hon är inte medlem i BC..., har ett flertal blusar från svenska Stenströms, samt schweiziska Cashmere House Lamm, alla avsedda för manschettknappar. Så om jag vinner, kommer dessa att pryda hennes blusar, både hemma och vid resor inspirerade av BC.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen