Senaste nytt

Vinn manschettknappar från BusinessClass

Status
Stängd för vidare inlägg.
Som en del medlemmar på forumet noterat har jag ju som sagt sedan barnsben älskat att flyga och nu efter sommarens uppehåll tog jag mod till mig och tog tjänsledigt till i vår. Anledningen: Att löpa flyglinan ut och ta pilotcertifikat i San Diego. Ser framför mig hur dessa manschettknappar blir pricken över det berömda "i:et" som ger mig ytterligare luft under vingarna.

Flyger tyvärr inte så ofta som jag vill och när jag gör det är det privat. Nu dock skall jag ner på kurs hos en leverantör i tyskland och då hade det varit finfint att se fin ut inför chefen och de andra som bara sett mig i blåstället tidigare.

Jag skulle använda dem för att förstärka mina argument när jag övertalar mina kollegor om att LCC inte sparar oss några pengar.

Den riktiga pricken över i blir det när jag sedan imponerar så mycket med mina bc-förvärvade kunskaper att jag blir firmans travel manager :)

Som, bland annat, lärare på en TRAC-utbildning (blivande resekonsulter) är de klockrena att bära på lektionerna. Ger en bra inramning mot ämnet jag undervisar i, samt understryker mitt stora intresse för passagerarflyg och resor.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen