Senaste nytt

Vilket hotell i Las Vegas?

Ja det er noe man må tenke på :) Pleier stort sett be sjåføren unngå the strip , beroende på hvor man skal og hvor mye klokka er.

Nu blir man väl idiotförklarad (av er) och skild (efter resan) men jag var så nyfiken på alla hotell så bokade 2 nätter på Stratosphere (högst upp), 1 natt på Luxor och 2 nätter på Planet Hollywood. Så får vi se vad som var bäst. :)

Ett jäkla flyttande mellan hotellen kommer du uppleva i alla fall.

Tänk på att de flesta hotell (i synnerhet när det är hög beläggning) är strikta med utcheckning klockan 11 och incheckning klockan 15. Nu kanske det inte är ett problem eftersom du skall vara på mässan - men det kan bli lite trixigt med baggaget antar jag

Jag tror du kommer gilla PH bäst. Finns för övrigt flera Hawaii-baserade kedjor i den gallerian typ ABC Stores, Burgers in Paradise och Crazy Shirts :) Och så HM som får representera Sverige :)

Jag bor på samma ställe under högbeläggningen och har i övrigt inga problem med att bränna av 3-4h om det behövs någonstans.

Bad om flygplatsvy på Luxor också. :)

Passar på att sno lite plats och skjuta själv in en fråga om hotell i Las Vegas som dök upp som bokning häromdagen i mars. Efter att erhållit HHDiamond är man lite sugen på att Prova Hilton Elara vid strippen och Planet Hollywood. Nån som har erfarenheter? Resan är helt dedikerad till nöjen!

Just det... Tyckte det var lite svårt att luska ut om några hotell (förutom självklara Hilton) är med i något program man eventuellt ha lite status hos?

Toppen