Senaste nytt

Vilket Amenity kit i Lufthansa First?

Johan_A_M

Medlem
Kan ju vara så enkelt att på Asien linjerna har de ett flertal konkurrenter med högklassig förstaklass. Det är ser betydligt sämre med på linjerna mot Nordamerika.
Det ligger nog mycket i det. Österut ligger de definitivt i mer lä än västerut, det sade även vår resekompanjon i V-klassen från FCT till planet, en självgod tysk som jobbade med "guld" och pendlade till Mellanöstern och Sydostasien och tyckte att LH F var under all kritik...
 

P-L

Medlem
Är det värt att försöka kontakta Lufthansa för att se om de kan lasta Rimowa på ens kommande flygning? :)
 

blobloblo

Medlem
Är det värt att försöka kontakta Lufthansa för att se om de kan lasta Rimowa på ens kommande flygning? :)
Jag tror du kommer få ett "jag vet inte" eller ett "nej" på den frågan. Jag tror det är tillfälligheter vad som lastas.. men det har ju rapporterats om att det är större chans att få Rimowa om du flyger öster ut än väster.
 
  • Gilla
Reactions: P-L

Moco

Medlem
Jag tog upp frågan med Lufthansa förra veckan i samband med att internet inte fungerade ombord. Deras svar var följande: "Rimowa amenity kits are usually available from fall during Christmas season until January." Sedan kanske de lägger mer energi på Asien-linjerna än västerut.
 
Toppen