Senaste nytt

Vilket Amenity kit i Lufthansa First?

En "plastpåse" från Jil Sander som gick sönder vid första öppningen på dagens FRA-EWR. Hade sett fram emot en fin Rimowa, men icke... Går rakt i söppeln denna.

En "plastpåse" från Jil Sander som gick sönder vid första öppningen på dagens FRA-EWR. Hade sett fram emot en fin Rimowa, men icke... Går rakt i söppeln denna.
Jag fick en likadan som också gick sönder direkt :(
De ska rota lite i lagret och se om de hittar någon Rimowa till mig

IMG_0051.JPG

Varför är det så olika vilket kit man får?
Kommer ihåg när jag flög till Tokyo och i princip flyget innan och efter mig fick Rimowa medan just på vår flight fick vi något annat skräp som de troligtvis köpt i bulk på Clas Ohlson!

Skräp i min mening. Jag påtalade detta för CC tidigare i veckan som menade på att i princip varenda resenär gnällde om detta, men att Rimowa nu bara lastades 1-2 veckor i månaden.
Jag instämmer, det här var inget kul.

Jag frågade en av värdinnorna och hon kunde dels bekräfta att väldigt många klagade, dels berätta att hon flyger mycket Asien och att de där har Rimowa mycket oftare. Varför visste hon dock inte.

Jag frågade en av värdinnorna och hon kunde dels bekräfta att väldigt många klagade, dels berätta att hon flyger mycket Asien och att de där har Rimowa mycket oftare. Varför visste hon dock inte. trycket :)

Jacob Jensen trodde hon bara var en kort kampanj medan Jil Sander-kassen var tänkt att vara mer permanent så vi får nog göra gemensam sak och klaga på för att stärka trycket.

Edit: Ursäkta multipla poster, vaknade precis här i Mexico klockan 02 och är rätt flummig...

Last edited by a moderator:
Jag frågade en av värdinnorna och hon kunde dels bekräfta att väldigt många klagade, dels berätta att hon flyger mycket Asien och att de där har Rimowa mycket oftare. Varför visste hon dock inte.
Kan ju vara så enkelt att på Asien linjerna har de ett flertal konkurrenter med högklassig förstaklass. Det är ser betydligt sämre med på linjerna mot Nordamerika.

Toppen