Senaste nytt

Vilket är bästa Hilton på Manhattan New York?

jerixon

Medlem
Hampton hotellen är solid för vad man betalar oftast.
King Bed och enklare frukost räcker ju för många likt mig =)
Bodde nyss på DT Times Square South som hade fräscha rum och en skön liten rooftop.

Vi käkade bagels ute på stan till frukost =)

taxvalp

Medlem
Lånar denna tråd för att berätta att Conrad Midtown tyvärr lämnar Hilton-nätverket kommande vecka. Det har rapporterats från ett par resebloggar tidigare men häromdagen fick jag mejl där de helt enkelt avbokade en kommande poängvistelse av detta skäl. Om man vill hitta ett annat ställe att bo hänvisas till 1-800-HILTONS… Kunde ha skötts lite snyggare.

BND

Medlem
Lånar denna tråd för att berätta att Conrad Midtown tyvärr lämnar Hilton-nätverket kommande vecka. Det har rapporterats från ett par resebloggar tidigare men häromdagen fick jag mejl där de helt enkelt avbokade en kommande poängvistelse av detta skäl. Om man vill hitta ett annat ställe att bo hänvisas till 1-800-HILTONS… Kunde ha skötts lite snyggare.
Tråkigt. Skulle också gjort en :sad: men lyckades bara hitta knappen för gilla...

Då håller vi tummarna för WA

Steve

Medlem
Hej, har någon bott på HGU New York, an SLH Hotel? Har senaste åren bott på Conrad Downtown men dags att testa något nytt.

BND

Medlem
Jag var nära att bo där men bokade av/om pga att en del nyliga recensioner jag hittade inte var jättepositiva. Men de brukar ha bra priser.
Senaste förlusten var för mig ett dråpslag för hilton nyc, jag är inte jätteförtjust i några av de som finns kvar i den prisklass jag brukar boka. Downtown är bra men ligger fel för mig

Last edited:
Toppen