Senaste nytt

Vilken plats återvänder du helst inte till?

Luchtii

Medlem
Bratislava är en stad som inte föll mig i smaken. Tråkiga och sura människor och en stadskärna som inte lämnade några intryck. Dessutom det sämsta Radisson hotellet jag bott på.

Håller fullständigt med, Bratislava är verkligen en tråkig stad med dyra oprisvärda hotell.

Siem Reap ett gott ont om man vill besöka Angkor Wat. Staden är totalt ointressant, dyr och det haglar oanständiga förslag när du rör dig under kvällstid.

Phuket åker aldrig tillbaka, förstår inte vad som tilltalar folk med Phuket, samtliga restrerande delar av Thailand är ju bättre.
 
Last edited:

Marcus01

Medlem
Hurghada, eller Egyptens rövhål som vi kallade det när jag bodde där. Fult, skitigt och och ständigt passa på att inte bli blåst. HRG är som en magnet, drar till sej den absolut sämsta delen av Egyptens befolkning, kåkfarare och lurendrejare av stora mått! Om jag generaliserar? Ja absolut!
 
Jakarta och Manila är de mest deprimerande ställen jag varit på, misär, smutsigt och kaotisk trafik. Kairo har jag stått ut med en dag - snabba besök på Giza och Egyptiska museet - räcker för mig.
 

Traveller

Medlem
Belize city har jag absolut ingen lust att besöka igen. Kusten är ju helt okay, speciellt för dykning men sällan har känt mig så osäker som i Belize city.
 
Toppen