Hög brottslighet och bara sura miner.
intressant att du har ett dåligt intryck av dessa platser. Det är just dessa kulturella och historiska städer (och för den delen småbyar) som jag tycker är charmen med England. Jag tycker att det i både bath och Cambridge finns många små trevliga butiker, restauranger, museer etc. i bägge städer. Bristol är lite tråkigare, men i gamla delarna där de t.ex. har christmas market, och för den delenn finansdistriktet tycker jag är ok.Valfri brittisk småstad (Cambridge, Bath, Bristol, etc) - Gråa byggnader, grått väder, deprimerande, finns inget annat att göra än att sitta på puben och äta flottig fish and chips.
Jag tror att det beror på vad man är intresserad av.intressant att du har ett dåligt intryck av dessa platser. Det är just dessa kulturella och historiska städer (och för den delen småbyar) som jag tycker är charmen med England. Jag tycker att det i både bath och Cambridge finns många små trevliga butiker, restauranger, museer etc. i bägge städer. Bristol är lite tråkigare, men i gamla delarna där de t.ex. har christmas market, och för den delenn finansdistriktet tycker jag är ok.