Senaste nytt

Vilken korthållare/plånbok använder du?

Exentri, min andra av sitt slag, den första orkade 7 år.

Har en likadan, fast i cognac. Kan endast hålla med om hyllningen, den har varit klockren och kan svälja mycket mer än den "ska". Är RFID-skyddad också, för den som är orolig för sådant. Fick kolla mina gamla kvitton och den har precis passerat 8 år, börjar bli lite nött i kanterna men bör nog vara god för åtminstonen ett par år till... sedan är det stor chans att det blir en likadan.

Snyggt! När kunde man få tag på såna?
Det var något av de första åren som Diamond när man fick välja en gåva. Fick den och en nyckelring. Har inte använt den då jag inte fick plats med alla kort jag hade då. Har kört https://secrid.com/en-se/miniwallet-original-black/ länge men tycker den är för tjock och så åker Amex gärna ut av sig själv, så hittade jag den gamla SAS för några veckor sedan och bytte till den.

Har en likadan, fast i cognac. Kan endast hålla med om hyllningen, den har varit klockren och kan svälja mycket mer än den "ska". Är RFID-skyddad också, för den som är orolig för sådant. Fick kolla mina gamla kvitton och den har precis passerat 8 år, börjar bli lite nött i kanterna men bör nog vara god för åtminstonen ett par år till... sedan är det stor chans att det blir en likadan.
Min första var i cognac också, men när det yttre började liknad mer mörkbrun vilket sedan visar starkt kontrast mot det rena cognacsfärgade lädret på insidan…. då bestämde jag mig för att ta en mörkare ton för min andra.

Har samma modell fast i "dubbelt" utförande. Väldigt bra kvalitet men upplever som några andra att metallkort lite lättare glider ur. Har dock avslutat Amex Platinum och håller hårt i mitt Amex SAS Elite-kort i plast tills sista utgångsdatumet. Har aldrig förstått fascinationen med metallkort.. :rolleyes:
Nägot måste man ju flexa ;)

Toppen