Fredah
Medlem
Körkortet måste man väl fortfarande bära med sig?I Sverige fungerar det. Så skönt.
Körkortet måste man väl fortfarande bära med sig?I Sverige fungerar det. Så skönt.
Jo, körkort / ID behövs fysiskt fortfarande.Körkortet måste man väl fortfarande bära med sig?
Funkar inte Bank-ID med passet inlagt? Man ska väl bara kunna identifiera sigKörkortet måste man väl fortfarande bära med sig?
Inte överallt i Sverige, t ex Systembolaget har dragit tillbaka möjligheten att legitimera sig digitalt via BankID.Funkar inte Bank-ID med passet inlagt? Man ska väl bara kunna identifiera sig
Ja såklart, tänkte bara på scenariot när man blir stannad av polisInte överallt i Sverige, t ex Systembolaget har dragit tillbaka möjligheten att legitimera sig digitalt via BankID.
Visa bifogad bild 160343
Exentri, min andra av sitt slag, den första orkade 7 år.
Innehåller för tillfället 11 kort av olika slag, sedlar i lite olika valutor, några pappersbiljetter från London, kvitton och en liten polaroidbild.
Var bästa modellen jag hittade med massor med kortplatser och sedelficka men utan myntficka. Är otroligt nöjd.
Slog till på en Exentri idag efter att ha jämfört några modeller som uppfyllde kraven på kort/cash.Har likadan. Haft den 10 år tror jag. Ser 90% ny ut fortfarande. Otroligt nöjd.
Den där var riktigt fin!Apple Wallet, lämnar inte hemmet utan den!
Men för de få kort/gånger man behöver fysiskt, så har jag en Hermes Calvi.
Visa bifogad bild 160658