Senaste nytt

Vilken kabinväska använder du?

Har tidigare haft som mål att lägga ut så lite pengar som möjligt på resväskor och kabinväskor. Efter en fadäs i Madrid har jag ändrat mig. Inhandlade Samsonite X´Blade 3.0 (55x40x20) här om dagen. Jungfruresa i morgon. Duger?
 

DHXSTHLM

Medlem
Här kommer min Rimowa Topas cabin multiwheel 32L. En del dings och bangs, men fungerar väldigt bra.

Inne på sin 4:e lagning, mest pga mig själv, men även pga incheckad med för tung last. (numera sällan incheckad)

Inte den lättaste eller smidigaste och def inte den mest praktiska. Dock otrolig efterservice (5 års garanti) och nu rullar den mest med mig överallt.

Mycket reseminnen har den samlat på sig!

Downloads.jpg
 

palmen

Moderator
Brorsan köpte en ny i new york, märket var swiss, kostade 60$. Verkade vara ett grymt bra köp, ordinarie pris 250$ enligt prislappen om man ska tro på den.
Jag hade lätt bytt min Samsonite mot den i alla fall
 

Brandten

Medlem
Brorsan köpte en ny i new york, märket var swiss, kostade 60$. Verkade vara ett grymt bra köp, ordinarie pris 250$ enligt prislappen om man ska tro på den.
Jag hade lätt bytt min Samsonite mot den i alla fall
Köpte någon 280$ väska för ca 80$ när vi var i Vegas. Verkar vara Norska julrea-priser på väskor iallafall i Vegas, dvs ordinarie 100kr, höjer innan jul till 250kr och sänker sedan till 150kr för julrean. Whohoo vad billigt! :)

Edit: Kan tolkas som att jag klankar ner på ert inköp vilket jag alltså inte gjorde. Var bara en berättelse från egen erfarenhet.
 
Toppen