Senaste nytt

Vilken kabinväska använder du?

Om man går i Tumi-tankar så är det, som någon här tipsade mig om, Bagman i Malmö som gäller. Christian på Bagman är superbra att ha och göra med och ger sjyssta priser. Han är förövrigt den ena i Sverige som får/kan göra service på Tumi och Rimowa så han kan det här med väskor! Att han själv kör Tumi säger också en del.

Var inne på Bagman idag, skulle kolla Tumi vs. Rimowa. Kanonservice av Christian.
Då Rimowa inte verkar kunna leverera något just nu, så blir det Tumi. Slutgiltigt beslut om International eller Continental nästa v. 4 hjul blir det oavsett storlek.

• Gilla
Reactions: olo
Jag får tacka "Fråga Tumi-panelen" a.k.a @agehall och @Crille81 och nu kan jag anmäla mig till er klubb!
Det blev en Alpha 2, med 4-hjul. Var mycket fundersam gällande hjulen, men det krävdes inte lång tid av användande innan jag var övertygad om att det var rätt beslut. Så nöjd!

Att Tumi gör jäkligt bra väskor lärde jag mig redan när jag köpte en Expandable Organizer Laptop Breif
Tumi Global Site | Homepage
Nog den bästa väska jag ägt. Så mycket mer än vad jag trodde när jag köpte den.

Om man går i Tumi-tankar så är det, som någon här tipsade mig om, Bagman i Malmö som gäller. Christian på Bagman är superbra att ha och göra med och ger sjyssta priser. Han är förövrigt den ena i Sverige som får/kan göra service på Tumi och Rimowa så han kan det här med väskor! Att han själv kör Tumi säger också en del.

Testat rulla den på 2 hjul? Nyfiken hur det funkar nämligen... Lite sugen på att investera i en med 4 hjul med så man är förberedd på det mesta :)

Sorry, nej, jag har den gamla med mindre hjul. Jag har dock svårt att se att den nya skulle vara sämre på något sätt.

Är du nöjd med den äldre modellen med mindre hjul så lär ju den nya inte vara sämre.

Bagman nästa känns det som... Börjar snart bli ont om plats med tanke på alla väskor :)

Ja, jag är supernöjd med den. Skulle givetvis gärna ha den nyare med större hjul, men jag har svårt att motivera den uppgraderingen.

Hon hatar handväskor :/

Jag behöver nog inte motivera det så mycket för henne som för mig själv. Den jag har nu funkar för bra för att jag ska se mig lägga så mycket pengar på ytterligare ett handbagage just nu.

Toppen