Axelzon skrev:Behöver ta mig från USA till Asien utan att åka hem via Europa, då med star alliance. Har inte United någon ren 1:a klass produkt som LH och LX?(Tack för ditt super snabba svar!!)Klicka för att utvidga...
Axelzon skrev:Vilket skit, försökte först via min resebyrå och sedan via SAS att boka en resa CPH-EWR/SK (stop 4 dagar) - HKG/UA - PVG - CPH/SK och de ville ha SEK 80 000 för en biljett i J eller C klass (alltså restricted Business)... Kollade sedan om det gick att ta det med Poäng, jodå.. 320000 poäng... Trist!! Vore det inte naturligt att det går att resa på detta sätt till en vettig peng inom star alliance?Klicka för att utvidga...
Axelzon skrev:Vilket skit, försökte först via min resebyrå och sedan via SAS att boka en resa CPH-EWR/SK (stop 4 dagar) - HKG/UA - PVG - CPH/SK och de ville ha SEK 80 000 för en biljett i J eller C klass (alltså restricted Business)... Kollade sedan om det gick att ta det med Poäng, jodå.. 320000 poäng... Trist!! Vore det inte naturligt att det går att resa på detta sätt till en vettig peng inom star alliance?Klicka för att utvidga...
Servicen brukar variera men konstant påfyllning av glaset och en ordentlig hälsning är på plats.JensE skrev:f.d Co BusinessFirst är trevlig som Senator nämnde. Har provat den i både 757-200 och 777-200.Trevliga säten, mat serverad som i first. Alltså inga brickor eller dryckesvagnar och på duk.(är dock inte first kvalitet på mat och dryck)Bra avod med stor skärm och utbud.Klicka för att utvidga...