Senaste nytt

Vilka udda transportmedel har ni åkt med?

Vore det inte för Möller så hade det inte hänt något. Eftersom Svensson var på cocktailparty och full. Dessutom var jag själv uppe på T02 efter en liten trip till Sapna . Har daterade bildbevis. TL ED

Sedan 72 buler är lite off. De 2 vagnar som kom upp till T2 rapporterade betydligt mer + det som gick på batnät. "Vi har slut på spräng! VL2 skriker SKYD SKYD med allt ni har"

Yup är en klassiker och det dem rapporterade hem. 2 dagar efter kommer BiH med ett tack diplom till TL för att vi äntligen hade tagit deras sida i kriget LOL . Sattes upp i ordersalen om man nu kan kalla ett litet avskärmat rum i ett tält för det. On topic fick ju åka Rysk BTR-70 vid OP-Rotation efter Pakistanerna tog över det ifrån TL . De var mindre glada när jag slet ner skytten och tog hans plats.

Last edited:
Passagerare i polisbil för skjuts till lokala omplåstringscentralen. Fick tyvärr inte leka med några knappar eller sirener. Lite surt, även som 2X-åring..

Passagerare i polisbil för skjuts till lokala omplåstringscentralen. Fick tyvärr inte leka med några knappar eller sirener. Lite surt, även som 2X-åring..

På tal om polisbil...

Har kört en svensk polisbil själv, i polisuniform.. Med blåljus påslagen, av mig själv. Nej, jag är inte polis.

Har även åkt i baksätet av en polisbil tillsammans med fyra väninnor i Seoul när vi missat sista linbanan ner efter restaurangbesök i TV-tornet.

Om du vill trycka på knappar i en polisbil skulle jag rekommendera Polismuseet. De har en polisbil bakom receptionen och du får trycka på knappar hur mycket du vill. :)

Om du vill trycka på knappar i en polisbil skulle jag rekommendera Polismuseet. De har en polisbil bakom receptionen och du får trycka på knappar hur mycket du vill. :)

Eller bli statist. ;-)
Då får man även uniform och replika av en sig sauer.
Om man nu vill leka polis. :cool:

Toppen