Senaste nytt

Vi som ska beställa SAS EuroBonus Elite American Express kortet

Status
Stängd för vidare inlägg.

Brandten

Medlem
Ok men det påverkar väl inte den som värver mig hoppas jag, dvs den personen får fortfarande sin bonus?

Kom på att jag själv kunde ha värvat massa folk under året som gått. Kanske hinner med en innan jag säger upp.
 

Sigge

Ny medlem
Hej på er!
Jag har följt er ett tag nu men tagit steget och blivit medlem. Tänkte börja året med att skaffa mig ett AMEX elite. Det brukar ju finnas en hel intressenter här för att få lite extrapoäng i "Bjud in en vän". Hör gärna av er om intresse finnes (först till kvarn).
God Jul och gott nytt!
 

MMartin

Ny medlem
Hej! Också ny medlem här, men har läst en del på forumet innan. Jag har blivit EB silver i tre år nu, men aldrig nått guld. Jag funderar därför på att skaffa ett AMEX elite för att få baspoängen och därmed ett guldkort (har samlat 30k baspoäng i år). Tänkte därför kolla om någon här är intresserad av att värva mig? Är det någon som vet om det finns en minsta gräns för spend inom en viss tid för att få extrapoängen vid värvning?
 

Foffer

Medlem
Hej! Också ny medlem här, men har läst en del på forumet innan. Jag har blivit EB silver i tre år nu, men aldrig nått guld. Jag funderar därför på att skaffa ett AMEX elite för att få baspoängen och därmed ett guldkort (har samlat 30k baspoäng i år). Tänkte därför kolla om någon här är intresserad av att värva mig? Är det någon som vet om det finns en minsta gräns för spend inom en viss tid för att få extrapoängen vid värvning?

Skickat PM
 

rnh

Medlem
Är det någon som vet om det finns en minsta gräns för spend inom en viss tid för att få extrapoängen vid värvning?

Från villkoren på värvningsformuläret: "Du får 18 000 EuroBonus Extrapoäng i välkomstbonus när du handlat för minst 20 000 kr under dina första tre månader som Kortmedlem."
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen