Senaste nytt

Vi som ska beställa SAS EuroBonus Elite American Express kortet

Status
Stängd för vidare inlägg.
Intressant. Jag skaffade elite i Juni och fick de 20k baspoängen JUN5. Idag damp det in 20k till, daterade NOV25.
Min EB-period är Jan-Dec så bägge hamnade alltså på denna perioden.
Blev samma sak för mig... Jag skaffade elite i januari och tänkte säga upp det vid årsskiftet av taktiska skäl för att slippa att få 20000 baspoäng på denna EB-perioden...

Intressant. Jag skaffade elite i Juni och fick de 20k baspoängen JUN5. Idag damp det in 20k till, daterade NOV25.

Jag fick också mina 20K poäng idag! Men jag har ju inte fått några poäng alls tidigare under denna period, så jag har fått det som man borde kunna förvänta sig.

För mig blir det EBD så fort jag fått in poängen för denna veckas resor, alltså med flera dagars marginal till sista november när perioden tar slut ;). Undrar om det var kundtjänst som hade fel eller om de faktiskt har ändrat på hur det fungerar?

Samma här,.. fick 20 k poäng idag (kvalperiod dec-nov) så jag har fått dubbla poäng denna period, inget jag vill ha alls (om det är så att jag INTE får 20k vid min betalning i januari när årsavgiften skall betalas)!

Kan man misstänka en bugg? Även jag har 20k poäng som sitter idag, så det verkar tryckts ut till alla som har Elit?

Lite underligt, mest logiskt vore ju att få klumpen vid sign-up och därefter i början av nästa Amex-år, och de kör väl alltid kalenderår Jan - Dec.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen