Ja det går bra, så gör jag just nu.Om man skaffar Elite kortet, kan man välja att behålla premiumkortet också? Min fråga är givetvis om man på så sätt kunnat införskaffa 3 st 2-4-1 på ett år?
Ja det går bra, så gör jag just nu.Om man skaffar Elite kortet, kan man välja att behålla premiumkortet också? Min fråga är givetvis om man på så sätt kunnat införskaffa 3 st 2-4-1 på ett år?
Jag kan bekräfta att det fungerar. Förra året bytte jag från premium till Elite och hade redan över 300' i spend. Jag fick frågan om jag ville föra över spend från gamla kortet till nya för att då direkt trigga voucher nummer två.Är också i samma "sits" så tacksam för svar om någon har erfarenhet av detta!
Jag kan bekräfta att det fungerar. Förra året bytte jag från premium till Elite och hade redan över 300' i spend. Jag fick frågan om jag ville föra över spend från gamla kortet till nya för att då direkt trigga voucher nummer två.
Man kan själv välja om nuvarande spend på ett kort ska föras över till ett nytecknat kort.
Jag tror inte att någon lyckats få rabatt på Elite-årsavgiften annat än om några som hotat att säga upp kortet efter ett tag och då blivit erbjuden biobiljetter eller presentkort. Dock inte alla, så kan ju bli lite stumt om man ringer och vill säga upp, och de inte erbjuder något för att man ska stanna kvarÖppen fråga. Jag tänkte beställa kortet snarast. Är det någon som är intresserad? Någon som fått rabatt på de 4000 kr i årsavgift förresten, och vad är möjligt där egentligen? Förmodligen finns svaren någonstans på de 65 sidor denna tråd består av, ber om ursäkt isf, men har två barn hängandes kring benen som vill att jag skall bygga klart sandlådan NU.
Öppen fråga. Jag tänkte beställa kortet snarast. Är det någon som är intresserad? Någon som fått rabatt på de 4000 kr i årsavgift förresten, och vad är möjligt där egentligen? Förmodligen finns svaren någonstans på de 65 sidor denna tråd består av, ber om ursäkt isf, men har två barn hängandes kring benen som vill att jag skall bygga klart sandlådan NU.