Senaste nytt

Vi som ska beställa SAS EuroBonus Elite American Express kortet

Status
Stängd för vidare inlägg.
När jag hör era historier så känner jag att jag kom lindrigt undan med att ansöka, få Elite kort och poäng inom 10 dagar med enda plumpen i protokollet att det var gold och inte Diamond.

Jag laddar för en ansökan 1 Mars då min kvalperiod period börjar om.
Ser fram emot att se vad som händer, ska bli riktigt spännande :p

När Amex lanserade de nya korten tyckte jag först att det var givet att byta från Premium till Elite. När det sedan verkade bli strul för många tänkte jag att jag väntar lite med att byta. Jag väntar fortfarande, strulet verkar fortsätta och snart är det dags för årsavgift för mitt Premium-kort. Kanske det är enklast att säga upp kortet och sedan nyteckna ett Elite-kort om jag känner att jag verkligen vill ha det. Vill jag ha krångel kan jag ju försöka skaffa ett BA Visa och strula med Entercard istället ...

Jag kan inte förstår varför så manga har haft massa problem med att skaffa Elite kortet.
Ringde till Amex för en faktura grej i December. Problem löste sig och agenten offererade nya Elite kortet till mig. Om jag skulle beställa innan slutet av decembern, så får jag 500 kr rabatt på årsavgift. Och för att jag är "en bra kund" får jag automatiskt ett 2-4-1 voucher en vecka efter nya kortet, lovade han. Okej, kortet beställd, fick mejl om att ansökan är godkännd. Sen har kommit per post: vouchern, PIN, kortet.
Ingen strul, inga konstigheter. Vouchern har jag redan använt i fredags för att boka resa i C under julimånaden.
I love AMEX!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen