Bryant
Medlem
Nej, Jag tror snarare att dom kommer så fort avgiften debiteras![]()
Edit: Insåg att vi menade samma sak...
Nej, Jag tror snarare att dom kommer så fort avgiften debiteras![]()
Detta är ju ren och skär lyteskomik...För alla som med stort intresse följer min ansökningsprocess i inlägg #462:
Nu har jag fått ytterligare tre brev från Amex. Två nya kreditupplysningar (varav en identisk med den första och där Amex står listad under tidigare frågeställare..) samt ytterligare ett brev till hustrun som de tackar för ansökan om extrakort. Handskriven adress med samma handstil som de två tidigare breven. Dessutom kom 20000 baspoäng till i dag.
Läge per 2015-02-09:
Antal pappersbrev: 8 stycken (varav tre identiska och ett felaktigt)
Antal baspoäng: 100 000 (som förstås ej går att resa för och EBD är redan säkrat så ingen nytta här...)
Antal Amexkort: 0.
Vad i hela friden sysslar de med egentligen?För alla som med stort intresse följer min ansökningsprocess i inlägg #462:
Nu har jag fått ytterligare tre brev från Amex. Två nya kreditupplysningar (varav en identisk med den första och där Amex står listad under tidigare frågeställare..) samt ytterligare ett brev till hustrun som de tackar för ansökan om extrakort. Handskriven adress med samma handstil som de två tidigare breven. Dessutom kom 20000 baspoäng till i dag.
Läge per 2015-02-09:
Antal pappersbrev: 8 stycken (varav tre identiska och ett felaktigt)
Antal baspoäng: 100 000 (som förstås ej går att resa för och EBD är redan säkrat så ingen nytta här...)
Antal Amexkort: 0.