Senaste nytt

Vi som gör en MileageRun för att klara SAS Eurobonus Challenge jan-feb 2016

Om man antagit utmaningen om 3 t/r men bara får ihop 1, är det torskad utmaning eller får man 6000 poäng för avklarad minsta utmaning (som alltså för mig var 1 t/r)?

Om man antagit utmaningen om 3 t/r men bara får ihop 1, är det torskad utmaning eller får man 6000 poäng för avklarad minsta utmaning (som alltså för mig var 1 t/r)?
Du ska vara rökt i så fall.

Hvis du efter rejseperiodens udløb virkelig har gennemført det antal rejser, du har anført i Bonus Challenge, så optjener du det antal Ekstrapoint, vi har angivet på kampagnesiden. Har du rejst mindre, får du ingen Ekstrapoint; men du får naturligvis Basispoint for alle rejserne, præcis som du plejer.

Hur söker ni sånt här, "manuellt" på sas.se?

Vad är den billigaste resan som ger 4 segment på en lördag/söndag?

Hur söker ni sånt här, "manuellt" på sas.se?

Vad är den billigaste resan som ger 4 segment på en lördag/söndag?
Det beror på vilken helg du åker, finns några destinationer som brukar vara billigare än andra, tex Berlin. Har inte exakt koll på priser men går nog att som billigast få omkring 1500 kronor.

Går att leka med på Google Flights. Åker du från CPH/MMX så finns det CPH/MMX-ARN-HEL-ARN-CPH/MMX den 6/2 för 1408 kr (1363 kr efter refunder.se).

Funderar själv på denna rutt men avvaktar nästa Now or Never tills man klipper till.

Jag behöver fem segment till för att nå 30.000 poäng. Bokade precis följande:
15 februari CPH-ARN-HEL-CPH i Go för 1.222kr
8 februari AGH-ARN-AGN i Go för 812kr
Båda på måndagar efter jobbet. Är nöjd, tittade en hel del men hittade inget bättre sätt att få ihop fem segment på kvällstid, från CPH/Skåne. Är också extra bra priser till båda ställena nu under kampanjen som slutar imorgon.

Jag behöver fem segment till för att nå 30.000 poäng. Bokade precis följande:
15 februari CPH-ARN-HEL-CPH i Go för 1.222kr
8 februari AGH-ARN-AGN i Go för 812kr
Båda på måndagar efter jobbet. Är nöjd, tittade en hel del men hittade inget bättre sätt att få ihop fem segment på kvällstid, från CPH/Skåne. Är också extra bra priser till båda ställena nu under kampanjen som slutar imorgon.

Visste inte att SAS börjat flyga till Angoon Seaplane Base i Alaska. Vilken kärra kör de på den rutten? ;)

Toppen