Senaste nytt

Vi som flyger till Prag under GULD kampanjen

Ville bara informera att jag redan fått Fast Track till guld á +50k Status poäng dagen efter sista prag-trippen och idag (exakt en vecka senare) dök Diners EBG kortet ner i brevlådan..

Update (Ons 30/10) idag damp MC EBG som ett brev på posten.. klart, komplett o done!

Last edited:
Ville bara informera att jag redan fått Fast Track till guld á +50k Status poäng dagen efter sista prag-trippen och idag (exakt en vecka senare) dök Diners EBG kortet ner i brevlådan..

Grattis! F*n vad kul! Det verkar som att lite tack vare alla kampanjer den här månaden och förmodligen alla bc-medlemmar som har ringt och ställt 1000-tals frågor så har det väckt något hos SAS. Det känns lite som om de kanske börjar bli ett riktigt servicebolag.
Om de fortsätter så här kommer fler och fler välja SAS före andra bolag vilket kommer generera i större inkomster och snart inom ett par år kanske de kommer likna ett premiumbolag med ett bredare långväga linjenät, fler turtätheter på befintliga linjer och, peppar peppar, kanske en finare hårdvara med slopade priser på SAS Café...
Jag vet, det är en lååååång väg dit men allt börjar med en riktigt bra mjuk produkt och som i det här fallet en bra kundservice och snabba puckar i uppgraderingen för jurgenb's status och allas registrerade poäng på kontot. :)

Jag gjorde sista flygningen 28:e. Fick mina poäng idag. Dock ingen förändring av status eller extra miles eller nåt än.

Toppen