Senaste nytt

Vi som flyger till Prag under GULD kampanjen

Tillbaka efter andra dagens flygning. I morse Köpenhamn/ Prag och därefter Köpenhamn/Nice. Enda smolket i glädjebägaren var att man inte fick stanna på airside i Nice, vilket innebar att fruns champagne, som inköptes i Prag, konfiskerades i tullen. Tyvärr lite dåligt med tid i Nice, så det får bli systemet på hemvägen. Men jag är nöjd i allafall, nu när jag förhoppningsvis kommer få mitt guldkort.
 

famhanssons

Medlem
Tjena Vicce..
Du är inte den första som känner igen mig.. Jag har ett alldagligt utseende och många känner igen mig. :)
Nä, skämt å sido.. Jag hoppas att vi får samspråka snart.

Jag kommer höra av mig till SAS imorgon.
Jag har/hade en bekräftad SK Plus biljett och kommer nog få guld men jag kommer ju begära ersättning, dels pga av strul, dels pga vår "affärssammankomst" som jag inte kunde delta i på riktigt då jag satt flera rader bakom samt för principens skull.
Jag fick tips om vad jag ska fråga efter i kompensationsväg av en av våra vänner här på bc (fick inte hans alias men han satt på rad 4C samt vår nya vän från Norge.)
Jag kommer uppdatera er om hur det går men har ni förslag på vad jag ska åberopa så gör det. :)

Det var riktigt kul att träffas och jag hoppas du får kompensation som du blir nöjd med.
P.s. Det var jag som satt på 4C.
 

jth

Medlem
Det var ju ingen fyllefest, men det gick nog ett x antal mousserande på flighten till Prag. Hade varit kul att veta exakt antal.

Nej, vi var väl städade, om än på glatt humör. Tydligen lyckades vi inte göra av med allt, vilket ju är lite pinsamt. Som en av de fantastiska flygvärdinnorna sade, "Jag hittade en extra vagn full med mousserande där bak, tur vi såg den för det var ingen som meddelat oss att den fanns där" :)
 

Pixel

Medlem
Då var första benet ner till Prag klart. Snabb vända i loungen innan färd hem mot CPH för att jobba. Tokdimmigt väder härnere.
 
Toppen