Senaste nytt

Vi som flyger till Prag under GULD kampanjen

Då har senator och jag betat av ett leg. Nu jobbar vi och frossar i godsaker på Hilton Prag och Executive loungen.

Kycklingsallad med hommoussås som var riktigt bra men inte lika bra som rostbiffen. Fullt flyg och inte en plats ledig på planet. 5 rader plus. Lunch öl hanns också med till salladen + den obligatoriska mjölkchokladkakan. Flygtid på 1h45 av ett ganska avslappnat crew.

Såg ni om det var många som åkte med vändande plan tillbaka?

Vi blir några stycken den 23/10, någon jag missat?

famhanssons
nilsson
Knucket
Smuffe
Nemo
vicce
Martin Björnström
Friskytten
Senator
Lord
NotRyan
kerran1980
vandien
danne1976
johisco
Xilian
jth (kanske?)
magic
ALU

Jag har plockat bort mig & Ricci då vi är utbölingar i tråden då vi pendlar till ALC och inte PRG :D

Nästa vecka blir kul!

Tis: ARN-CPH-ARN
Ons: ARN-PRG-ARN
Fre: ARN-OSL-ARN
Lör: ARN-CPH-OSL-ARN

Då är jag ändå den som flyger minst av mig och Jacob, han ska hinna med Singapore också!

:)

Nästa vecka blir kul!

Tis: ARN-CPH-ARN
Fre: ARN-OSL-ARN

Då är jag ändå den som flyger minst av mig och Jacob, han ska hinna med Singapore också!

:)

Haha, min nästa vecka blir också kul...

Mån: ARN-SDL-ARN
Tors: ARN-CPH
Fre: CPH-ARN

Helgen som var, var nästan lika kul..

Fre: ARN-CPH-ARN
Lör: ARN-OSL-ARN
Sön: ARN-OSL-ARN, ARN-CPH (CPH-AAL-CPH) - ARN

Mvh
/NotRyan

Jag har plockat bort mig & Ricci då vi är utbölingar i tråden då vi pendlar till ALC och inte PRG :D
Själv körde jag en vända till Palma. Dock inte med vändande plan utan fick några timmar i solen istället. Riktigt toppen att välja något vid Medelhavet.

Och Toulouse...

Kommer troligtvis för första gången passera 100 flygningar under ett år i år, helt galet!

Själv körde jag en vända till Palma. Dock inte med vändande plan utan fick några timmar i solen istället. Riktigt toppen att välja något vid Medelhavet.

Och Toulouse...

Kommer troligtvis för första gången passera 100 flygningar under ett år i år, helt galet!

Vi ser fram emot reportaget från ATR-leveransen, för det är väl därför du åker till Toulouse? :)

Mvh
/NotRyan

Toppen