Ingen har stavat rätt hittills. "Trippple" stavas det såklart.Då återstår bara att se hur länge det dröjer innan de lär sig stava till "triple".
Jag saknar 25.000 poäng, dels 20.000 poäng från ARN-ATH-ARN den 24 maj (julkalenderkampanjen) samt 5.000 för hemresan den 7 juni (i den här kampanjen http://www.businessclass.se/forum/sas-group-eurobonus/17180-dubbla-poaeng-till-medelhavet.html). Jag har mailat diamond-mailen och bett dom kreditera det. Jag fick till svar att dom har skickat det till den som har hand om kampanjerna och meddelar mig när hen återkommer.
Känner igen det där tyvärr. Jag fick ligga på som fasen då de bestämt hävdade att jag inte var uppsignad för kampanjen (precis som med tripeln till USA - men den löste sig med..) Nämnde till sist BC.se och planeringstråden här i mitt mail till Guldsupporten och sen gick det rätt smort efter det. Sedan dess tar jag skärmdumpar på allting jag signar upp för via SK IT.Grr, har ej fått mina poäng ännu...
Pratade med en kille på EB för en månad sedan och då skulle poängena vara påväg!!?? Ja inte till mitt konto iaf!!!
Ringde idag igen å då började killen svamla om att det ej var en giltig bokning, va i h-vete... Inte riktigt bra av SAS tycker jag![]()