Senaste nytt

Vi som åker till Aten med Julkalendern

Var i kontakt med kundtjänst idag om att jag saknar poängen och de skulle titta på detta.
Återstår att se när det händer något med poängen.

Bortom 110% säker på att jag signat upp, diskuterade t.o.m. i tråden här på julklappsforumet osv, men nope. Inga 3x poängen för mig. Antar att det kommer vara en del sura miner i tråden då kanske fler råkat ut för detsamma.

Jag ringde specifikt och frågade om jag var uppsignad och de fick jag svaret att jag var (var lite osäker själv). Hade jag inte fått det svaret hade jag istället krediterat till TK för att nå upp till de 71k poäng som behövs för den awardresa jag vill göra slut mina poäng där på... nu har jag ju förvisso inte fått beskedet att jag inte kommer få poäng men de har uteblivit hittils vilket inte bådar gott såhär nån vecka senare och när jag redan fått baspoängen för alla legs...

Jag har inte heller fått någon julbonus ännu. Jag vet att jag signade upp mig och bokade 2 resor samma dag. Och gjorde även en tråd att vi ev skulle ha MR till Aten.

Är det någon som fått extra poängen, själv är jag lite osäker om jag singnat mig.

Jag har som sagt var fått trippelpoängen för nedresan 24/5, men inte för hemresan 25/5. Eftersom jag hållit på och mailat med EB-supporten om detta så är det oklart om det är därför jag fått poängen eller om det skett automatiskt. Återstår att se om jag får poängen för hemresan och för onsdagens rena MR.

athenstriple.png

Tjabba alla!

Vad händer imorgon lördag 7/6?

Eftersom jag inte åker ner med er utan redan är här så kommer jag att vara helt lost. Men jag är gärna med på de äventyr som ni hittar på typ middag osv.

Vädret är just nu perfekt, ca 25 grader en bris från väst som gör det ganska behagligt. Inget regn är i sikte under helgen.

Tjabba alla!

Vad händer imorgon lördag 7/6?

Eftersom jag inte åker ner med er utan redan är här så kommer jag att vara helt lost. Men jag är gärna med på de äventyr som ni hittar på typ middag osv.

Vädret är just nu perfekt, ca 25 grader en bris från väst som gör det ganska behagligt. Inget regn är i sikte under helgen.

Ingen aning :)

Jag tänkte att de som vill samlas för en "gruppresa", och där och då beslutar vi vad vi gör på kvällen. Eftersom en del bor på Radisson och en del på Hilton (som är en halvtimmes promenad från varandra) gissar jag att vi möts upp någon annan stans än i lobbyn. Beslutet postas i tråden innan flyget lyfter!

Förslag på tidsschema för Stockholmsbaserade:

11:40 Samling vid Arlanda express. Bortre ingången till expressens biljetthall (vid taxistationen)
11:50 Avfärd med expressen (eller, vid tågtrassel, avfärd med taxi)'
12:30 Samling i BC-hörnan i SAS Gold lounge
13:30 "go to gate"
14:00 Avfärd för SK1833

Den som väljer annan resväg möter upp i loungen. Om någon behöver gästas in, skicka PM eller skriv i tråden.

Om det är fler än jag som tänker åka expressen in till Arlanda, skriv i tråden så jag vet vilka jag ska vänta på.

Ingen aning :)

Jag tänkte att de som vill samlas för en "gruppresa", och där och då beslutar vi vad vi gör på kvällen. Eftersom en del bor på Radisson och en del på Hilton (som är en halvtimmes promenad från varandra) gissar jag att vi möts upp någon annan stans än i lobbyn. Beslutet postas i tråden innan flyget lyfter!

Förslag på tidsschema för Stockholmsbaserade:

11:40 Samling vid Arlanda express. Bortre ingången till expressens biljetthall (vid taxistationen)
11:50 Avfärd med expressen (eller, vid tågtrassel, avfärd med taxi)'
12:30 Samling i BC-hörnan i SAS Gold lounge
13:30 "go to gate"
14:00 Avfärd för SK1833

Den som väljer annan resväg möter upp i loungen. Om någon behöver gästas in, skicka PM eller skriv i tråden.

Om det är fler än jag som tänker åka expressen in till Arlanda, skriv i tråden så jag vet vilka jag ska vänta på.

Jag är som sagt redan i Aten och flög ner redan förra helgen....Ge mig bara en tid och plats så är jag där på lördag!

Ha det gött alla!

Toppen