Senaste nytt

Vi som åker till Aten med Julkalendern

Nu börjar det hända saker. Skickade ytterligare ett mail till diamondmailen för förtydligande med vad de menade att mitt ärende var "skickat vidare för hantering" och fick nedanstående svar i morse:

SAS Eurobonus Diamond skrev:
Beklagar tidigare svar. Det jag menade med (skicka vidare för hantering) var att jag kommer att skicka ditt ärende till personer som kommer lägga in dessa trippla poängen. Det kan ta några dagar innan det blir hanterat.

Nu ser jag att jag fått in mina första trippelpoäng, 10000 poäng för resan ARN-ATH 24 maj. Fortfarande inga poäng för hemresan, men det kanske kommer imorgon då.
Undrar om detta beror på handpåläggningen de gjorde eller om poängen hade trillat in ändå? Någon annan som fått sina trippelpoäng för resan 24 maj?

Idag har jag också varit en vända till Aten, åkte ARN-ATH-ARN. Vi var försenade och hade bussgate, så kändes lite stressigt att ta sig tillbaka till gaten, men givetvis var boarding också försenad, så inget problem (hann dock inte med något loungebesök). Nu återstår ju att se om man får in sina trippelpoäng (samt dubbelpoängen för den lite senare kampanjen) automatiskt eller om man måste få manuell hantering varje gång.

Nu ser jag att jag fått in mina första trippelpoäng, 10000 poäng för resan ARN-ATH 24 maj. Fortfarande inga poäng för hemresan, men det kanske kommer imorgon då.
Undrar om detta beror på handpåläggningen de gjorde eller om poängen hade trillat in ändå? Någon annan som fått sina trippelpoäng för resan 24 maj?

Inga trippelpoäng för mig ännu.

Hoppade in på chatten och frågade om de uteblivna 3x poängen - de kunde inte se att jag var eller någonsin varit uppsignad för trippeln, utan skulle eskalera ärendet vidare. Jäkligt konstigt med tanke på att jag vid tidigare samtal med supporten ang kampanjer man varit uppsignad för, har de kunnat se just min Atentrippel. Men inte nu eller inte längre.

Lider lite med stackars supportpersonalen som måste jobba i/med/mot dessa system de dras med.

Jag åker till Aten för att äta SAS chips och spela Yatzy med Senator då jag aldrig ändå har användning för mina EBs och tydligen inte har signat upp mig för trippel points dealen heller. Men jag hoppas att verkligen SAS får ordning på dessa poäng som för min del oftast trillar in snabbt.

Jag åker till Aten för att äta SAS chips och spela Yatzy med Senator då jag aldrig ändå har användning för mina EBs och tydligen inte har signat upp mig för trippel points dealen heller. Men jag hoppas att verkligen SAS får ordning på dessa poäng som för min del oftast trillar in snabbt.

På vår rad kommer det pågå galna Yatzymatcher. Det svärs, gnälls och det är allmän dålig stämning med hårda ord. Ni är välkomna att spela med oss, med varning för R-rated action.

Men du sembl, den där sista-minuten DCA till Savannah med ScaryWays på EB var trots allt en bra deal eller hur?

Kanske ger SAS trippla poäng för tretal i yatzy istället?

På vår rad kommer det pågå galna Yatzymatcher. Det svärs, gnälls och det är allmän dålig stämning med hårda ord. Ni är välkomna att spela med oss, med varning för R-rated action.

Men du sembl, den där sista-minuten DCA till Savannah med ScaryWays på EB var trots allt en bra deal eller hur?

Helt rätt, 16k EBs för något som hade kostat nästan 800 dollar var bra utbyte.

Hej Robert,

Ni hade varit i kontakt med vår support om kampanjen den 22 december om trippla poäng vid resor till exemeplvis Athen. Vi har kollat på detta och ni hade inte anmält er till den kampanjen och därför inte fått några extra poäng.

Med vänlig hälsning
XXXX XXXXX
Sales Support Consultant
Direct Sales and Sales Support
Bortom 110% säker på att jag signat upp, diskuterade t.o.m. i tråden här på julklappsforumet osv, men nope. Inga 3x poängen för mig. Antar att det kommer vara en del sura miner i tråden då kanske fler råkat ut för detsamma.

Toppen