Senaste nytt

Vi som åker till Aten med Julkalendern

Som alla andra redan skrivit - mycket trevligt att träffa alla och se vem som gömmer sig bakom olika forumnamn. Som relativt ny BCare så var detta mitt första BC-relaterade event. Väldigt kul.

God tur til dere som reiser nå i helgen! Om noen av dere hadde orket å legge igjen en kommentar om hvordan det var med short connection i ATH (mtp at du må ut i uren sone) ville det vært veldig kjekt!
ATH gikk greit med 55 min. nå på lørdag. Hadde lest denne posten på Flyprat.no:
Flyprat - View Single Post - Flyplasser - "Mileage run"
Bare følg skilt med transfer (opp en trapp, før baggage claim), så går det helt greit. Husk å sjekke gate nr. når du passerer en skjerm! Jeg hadde med papir boardingcard (sjekket ikke med mobil), viste pass/boardingcard 1 gang før security.
Var kun 10-12 personer i kø, kom gjennom på 3 minutter! Var oppe i gate minst 30 min. før avgang :)
Tror du skal være maksimalt uheldig (stor kø i security) for å miste returen!
Mvh Villy.

Jag måste meddela att jag fått hinder så kommer inte följa med er till ATH 7 - 8 juni. Har fått en tjänsteresa som kan inte styra själv så måste prioritera jobbet före skoj.

ATH gikk greit med 55 min. nå på lørdag. Hadde lest denne posten på Flyprat.no:
Flyprat - View Single Post - Flyplasser - "Mileage run"
Bare følg skilt med transfer (opp en trapp, før baggage claim), så går det helt greit. Husk å sjekke gate nr. når du passerer en skjerm! Jeg hadde med papir boardingcard (sjekket ikke med mobil), viste pass/boardingcard 1 gang før security.
Var kun 10-12 personer i kø, kom gjennom på 3 minutter! Var oppe i gate minst 30 min. før avgang :)
Tror du skal være maksimalt uheldig (stor kø i security) for å miste returen!
Mvh Villy.
Hehe, jeg som spurte der og (heter Flight Cancelled på flyprat.no)... :p

Men uansett: takk skal du ha, kjekt å få flere bekreftelser på at det funker fint før helgens 2 t/r reiser OSL-ATH :)!

Fick 2000 extra poäng idag för lördagens ARN-ATH, det betyder väl att jag inte har signat upp under julkalender kampanjen?
Extra poäng för plus stod det!

Fick 2000 extra poäng idag för lördagens ARN-ATH, det betyder väl att jag inte har signat upp under julkalender kampanjen?
Extra poäng för plus stod det!

Jag har också fått 2000 extrapoäng för "åk Plus i maj"-kampanjen, men inga trippla poäng för julkalendern (som jag vet att jag signat upp för - hoppas bara att SAS också vet det). Någon som fått sina julkalenderspoäng än?

Toppen