ATH gikk greit med 55 min. nå på lørdag. Hadde lest denne posten på Flyprat.no:God tur til dere som reiser nå i helgen! Om noen av dere hadde orket å legge igjen en kommentar om hvordan det var med short connection i ATH (mtp at du må ut i uren sone) ville det vært veldig kjekt!
Hehe, jeg som spurte der og (heter Flight Cancelled på flyprat.no)...ATH gikk greit med 55 min. nå på lørdag. Hadde lest denne posten på Flyprat.no:
Flyprat - View Single Post - Flyplasser - "Mileage run"
Bare følg skilt med transfer (opp en trapp, før baggage claim), så går det helt greit. Husk å sjekke gate nr. når du passerer en skjerm! Jeg hadde med papir boardingcard (sjekket ikke med mobil), viste pass/boardingcard 1 gang før security.
Var kun 10-12 personer i kø, kom gjennom på 3 minutter! Var oppe i gate minst 30 min. før avgang
Tror du skal være maksimalt uheldig (stor kø i security) for å miste returen!
Mvh Villy.
Du har rätt, man kan väl inte även få julkalender poängen?Var det inte någon 2000 extra i Plus om man åkte i maj, eller nåt sånt?
Fick 2000 extra poäng idag för lördagens ARN-ATH, det betyder väl att jag inte har signat upp under julkalender kampanjen?
Extra poäng för plus stod det!
Du har rätt, man kan väl inte även få julkalender poängen?