Senaste nytt

Vi som åker till Aten med Julkalendern

TjudöBoy

Medlem
Trevligt att träffa nya Bc:are igår och få lite ansikten till alla "nicknames", hoppas ni får en trevlig tripp hem idag. Vi har just checkat på Intercontinental Athenaeum, nu blir det nog lite shopping med dottern sedan poolen.
 

marshall

Medlem
Kul att träffa BC-folk redan på T5 guldlounge innan avresan till Aten. Härlig limo in till Radison efter landning igår.
Ni som åkte ut på stan på kvällen hade uppenbarligen en trevlig kväll. Fru Marshall med make tog det lite lugnare uppe på hotellets restaurang på taket med utsikt över Akropolis.
Tack Not Ryan för din vänlighet och på återseende alla BCare.
 

David

Medlem
Fortsätter på temat och tackar alla så mycket för en trevlig helgaktivitet. Ser fram emot fler kortresor till nya resmål. Nu återstår det att se när poängen kommer in och att det blir trippelt upp.
 

NotRyan

Medlem
Jag får tacka alla så mycket jag också, det var en härlig flight ner, och härligt att personalen stängde bubbelbaren så det fanns kvar till oss på vägen hem. Tillsammans med mina två medresenärer (som för övrigt kommer att bli BCare inom kort :) ) som också studsade i Aten så såg jag till att bubblet tog slut på dom 2 första raderna på hemresan :D

Ni som åkte hem idag via CPH lär ha torrlagt flighten hem fullständigt. Eller var det uppförsbacke idag? :D
 
Last edited:

GOTATH

Medlem
Inte lika mycket party på SK778 idag :p

Men får tacka alla för en jättetrevlig helg! Radisson var jättebra och kommer definitivt att bo där igen.
 

palmen

Moderator
Fortsätter på temat och tackar alla så mycket för en trevlig helgaktivitet. Ser fram emot fler kortresor till nya resmål. Nu återstår det att se när poängen kommer in och att det blir trippelt upp.

Jag har fått in poängen för resan till Aten, dock inga extrapoäng ännu.

Får också tacka alla som gjorde denna helgen till vad den blev. Att vi skulle hitta lite grekisk craft beer var en av höjdpunkterna :)
Lite tråkigt att nästa Aten-resa enbart kommer bli ca 1 timme på flygplatsen :)
 

Camorra

Medlem
Kan man checka in redan?
OT:
Innsjekk åpnet +- 36 timer før. Reiser du i Go uten gull/diamant/pandion: still frem klokken på mobiltelefonen og sjekk inn via appen, og still klokken tilbake igjen (er vel en "bug", men funker bra). :)

_________

Noen som returnerte med samme fly i går? Hvordan fungerte det på ATH, man må vel ut i uren sone?
 
Last edited:
Toppen